28 Ekim 2014 Salı

Kore Seyahatim 1.Gün (Seoul Hava-i fişek festivali)

Seyahatimin 1. gününde; Cumartesi günü gecikmeli olarak bindiğim uçaktan pazar sabahı saat 9:50 gibi indim.
Incheon Havaalanı'nda (인천국제공항) yol sizi gitmeniz gereken yere çıkarıyor, pasaport kontrol, bagaj kontrol vs. gibi. Arkadaşım, kardeşim gibi olan Miray beni hava alanında karşıladı :)

 Her ne kadar yorgun olsam da gülümseme eksik olmaz :)


사당역 (Sadang metro istasyonu)nda bulunan 둥구 나무 (Dungu ağacı) isimli restaurant'ta güzel bir ziyafet çektik. (bu arada DongIn bizi bekliyor ^^ (maalesef)) Kore'de bulunduğum süre içerisinde ağız tadıyla yediğim yemekler sayılıysa bu onların başında geliyor.

Restorandan bir görüntü

Birlikte güzel bir vakit geçirdikten sonra 04.10.2014 tarihinde düzenlenen Seoul Uluslararası Havai fişek -Seoul International Fireworks Festival (서울세계불꽃축제)- gösterisine gittik. O kadar çok insan vardı ki yürümekte, ilerlemekte zorlandık. 

DongIn ise çadır kurmuş bizi bekliyordu, insan kalabalığı havanın soğukluğu derken gösteri başladı.

3 yorum:

Aygunluk dedi ki...

Halime çooook tebrik ederim. Lütfen Kore'nin tadını çıkar ve bizi habersiz bırakma.. Sayende bizde yazı olur resim olur belki de video bile olur seninle oraların kısmende olsa tadını çıkaralım. Tekrardan belirtmek isterim ki çok mutlu oldum :) Oralarda kendine dikkat et!
Not: Miray'ın seni karşılamış olması çok güzel ben en çok onu düşünüyorum. Günün birinde oraya gidersem ne yaparım diye.. Havaalanında ilk uçakla geri dönermişim.. =)) Neyse..Çok nazikler Dongin de aynı şekilde..

Halime Oral Yalçın dedi ki...

Teşekkür ederim :)
herşey çok güzel geçti, önce tatilimi yaptım sonra yazmaya başladım aslında :) fırsat buldukça diğer günlerimi de yazacağım ^^
tahmin ettiğin kadar zor geçmez merak etme... inşallah ibr gün sen de gidersin :)

Aygunluk dedi ki...

İnşallah :) merakla bekliyorum yazılarını :)