28 Aralık 2013 Cumartesi

Zion.T(자이언티) _ Miss Kim(미스 김) Türkçe çevirisi (Han/Tr)


Bu şarkıyı youtube'de öyle neler var neler yokmuş diye bakınırken buldum,
Dinler dinlemez de Koreli arkadaşım [ki soyadı Kim'dir] aklıma geldi ve bana ayrı bir sevimli geldi. Müzik de ayrıca çok sevimli :)  eğlenceli ^^

 Herkesin bildiği şarkıların çevirisini yapmaktansa, dinlemektense, pek az kişinin bildiği henüz gün yüzüne çıkmamış parçaları bulup çevirmek beni daha çok cezbediyor açıkcası :)

 잘 들으세요 İyi dinlemeler ^^

 

미스 김, 오늘 하루도
Miss Kim (Bayan Kim), bugün yine tüm gün

그대 생각이 나오
Seni düşünüyorum

미스 김, 아
Miss Kim, ah
미스 김, 아아
Miss Kim, ah ah

오 이것이 정녕 사랑이던가
Oh, bu gerçek aşk mı?

그대 생각에 나는 잠 못 드오
Seni düşününce ben uyuyamıyorum

비가 내리오 이 거리 위에
Yağmur yağıyor bu yol üzerine

나 오늘 나 오늘도
Ben bugün de, ben bugün de
(서성거려)
(Bir ileri bir geri adımlıyorum)

미스 김, 오늘 하루
Miss Kim, Bugün tüm gün yine

그대 생각이 나오
Seni düşünüyorum

미스 김, 은 오지를 않소
Miss Kim, Uykum gelmediği için

편지를 써야겠어 아아
(sana) Mektup yazacacağım ahh ahh

쯔즈즌쯘쯘 쯔즈즌쯘쯘 쯔
쯔즈즌쯘쯘 쯔즈즌쯘쯘 쯔, 아
쯔즈즌쯘쯘 쯔즈즌쯘쯘 쯔
jjeu jeujeun jjeunjjeun jjeu



(그대 나를 돌아봐 주시오)
(Sen lütfen bana geri bak)
쯔즈즌쯘쯘 쯔즈즌쯘쯘 쯔
jjeu jeujeun jjeunjjeun jjeu

미스 김, 오늘 하루도
Miss kim (Bayan Kim), bugün gün boyu

그대 생각이 각이 각이 (하)
seni düşündüm

자장가를 불러주오 그대
Lütfen bana ninni söyle sen

잠에 들지 못하오 나는
Uykuya dalamıyorum ben

미스 김,
Miss Kim,

비가 내리오 Yağmur yağıyor
비가 내리오 Yağmur yağıyor
비가 내리오…Yağmur yağıyor

가사: MUSIC.NAVER

2 yorum:

nuray dedi ki...

Ne kadar güzel bir şarkı.

Halime Oral Yalçın dedi ki...

@Nuray hanım,
benim de severek dinlediğim bir şarkı :) sizin de beğenmenize sevindim.