14 Eylül 2013 Cumartesi

Afişlerle Korece - Mr. 로빈 꼬시기

Türkçesi "Bay Mükemmeli Baştan Çıkarmak / Bay Robin'i baştan Çıkarmak olan "Mr Robin Kkosiki" yi az önce izledim ve paylaşmak istedim. Uzun süredir afişlerle korece başlığı altına birşey eklemiyordum. Film 2006 yapımı, aşka inancı olan ve sürekil terk edilen Mi June ile Aşkın bir oyun ve kuralları olduğunu düşünen Bay mükemmelin tesadüf eseri karşılaşması ve aynı şirkette tekrar bir araya gelmesiyle zincirlenen bir aşk hikayesini anlatıyor. Hem eğlenceli hem de farkındalık oluşturan bir filmdi diyebilirim. Ben beğendim :) Filmin sonundaki şarkıda oldukça eğlenceliydi. Onu da "Şarkılarla Korece" bölümünde ilerleyen zamanlarda muhakkak paylaşacağım.

Mr. 로빈 = Mr. Robin
꼬시기 = Baştan çıkarmak
내 마지막 목표 그의 심장을 빼앗는 것!
Benim son amacım onun kalbini çalmak (kalbini çalma)
 / onu baştan çıkarmak


내 = benim
마지막 = son
목표 = hedef, amaç; nişan (goal, mark, target)
그의 = Onun
심장 = kalp
빼앗다 kapmak, zorla almak, çalmak (take a thing by force, snatch)
-는 것 = fiili isim haline getiriyor



이 남자 달콤하지 않을까?
Bu adam tatlı değil mi?

이 = Bu
남자 = adam, erkek
달콤하다 = tatlı olmak
-지 않다 = fiil olumsuz yapan ek
을까? =  Öneri soru cümlesi eki

Bence de oldukça sevimliydi :D ㅋㅋㅋ




Hiç yorum yok: