25 Ocak 2014 Cumartesi

Kore Hünnap Çayı / 대추차

Bir Kore çayı ile yine karşınızdayım :)
Kore'den gelen arkadaşım hediye olarak iki paket Hünnap Çayı (대추차) getirmiş. Bir paketini şirkette arkadaşlara dağıttım, kimisi çok beğenirken kimisine çok şekerli geldi. Ben ise severek içtim.

Hünnap meyvesi ülkemizde de yetişen fakat çok fazla bilinmeyen, şeker hastalığının düşmanı olarak adlandırılan bir meyvedir.


풍부한 맛과 향
Zengin bir lezzet ve aroma

대추
Hünnap

Çay

대추의 풍부한 향과 맛을 그대로 담아 
Hünnap'ın zengin aroması ve lezzetini olduğu gibi (bardağa) koyup

더욱 진한 맛의 대추차를 즐기실 수 있습니다
Daha koyu bir hünnap çayının tadını çıkarabilirsiniz.


İşin asıl eğlenceli tarafı ise; bu hediye ile ilgili diğer Koreli misafirlerime bahsederken, hünnap çayını 할머니 ve  할아버지'lerin içtiğini söylediler. Derken "인삼 Ginseng" çayından da bahsettim. Onu da Nineler dedeler tüketiyormuş. Dedim ben tamamen nine oldum o vakit. ^.^ Gençler daha çok yeşil çay ve kahve tüketiyorlarmış.








2 yorum:

EY Photography dedi ki...

hani bana hani bana :D

Halime Oral Yalçın dedi ki...

son iki tane kaldı :) birini sana getireyim ^^; haftaya sende bil :)