29 Mart 2013 Cuma

Şarıklarla Korece - Happy

Happy -유리아 Yuria
Flower Boy Ramyun Shop OST, Korean, English, Turkish (Korece, Turkçe
lyrics)

 

첫 느낌이 너무좋아 널 내꺼로 만들꺼야
= İlk his çok güzeldi seni kendimin yapacağım/benim olacaksın

don't be afraid 도망가지마 my love
= Korkma kaçma aşkım

모든 게 너무 완벽해 내 가슴이 또 뛰어 왜
= Herşey mükemmel, Kalbim tekrardan çarpıyor neden?

내가 미쳤나봐 너를 볼 때마다 가슴이
= Deliriyorum galiba, seni her gördüğümde kalbim

매일 보고싶어 내 곁에만 두고 싶어 아모레미오
= hergün görmek istiyorum, yanımda tutmak istiyorum



어둠이 걷히고 눈부신
= Karanlık kayboluyor, gözlerim kamaşıyor

햇살이 날 비춰 인생은 아름다워 러뷰
= Gün ışığı bana vuruyor, hayat çok güzel, seni seviyorum

don't you give up 너만 있으면 be happy
= Sakın vazgeçme (benden), sadece sen olsan bile mutlu olurum

내 입술은 달콤한 체리
= Dudaklarım tatlı çilek gibi

내가 제일 예쁘니까 don't worry
= Ben en güzelim bu yüzden üzülme, endişe etme

don't be afraid 난 예쁘니까 it's true
= Korma çekiciyim çünkü, bu doğru

아침이 늘 행복해 널 떠올리면 웃게돼
Sabahları herzaman mutluyum, seni hayal ettiğimde gülümsüyorum

이게 사랑일까 운명일까 내가 왜 이래
Bu aşk mı, kader mi? Neden böyleyim?

매일 보고싶어 내 곁에만 두고 싶어 아모레미오
어둠이 걷히고 눈부신
햇살이 날비춰 인생은 아름다워 러뷰

니가 좋아 너무 좋아 내맘 어떻해
=Senden hoşlanıyorum, çok hoşlanıyorum bu kalple başım dertte

사랑하고 싶어 너와 연인이고 싶어
= Seni sevmek istiyorum, seninle sevgili olmak istiyorum

don't you give up 난 예쁘니까 포기 못해 넌 내꺼니까
= sakın vazgeçme (benden) çünkü ben güzelim, senden vazgeçemem çünkü sen benimsin

오늘부터 난 be happy (oneulbuto nan be happy)
= Bugünden itibaren ben mutluyum / mutlu olacağım

2 yorum:

Aygunluk dedi ki...

bu şarkıyı daha önce hiç duymamıştım ilk defa böyle hem dinleyip hemde okumak için kendimi zorladığım bir şarkı olmadı çok eğlendim yüreğine sağlık halime :)
Not: Karaoke gibi oldu resmen benim için hemen bir kağıda yazıp gözümün önüne koyacağım sözleri =))

Halime Oral Yalçın dedi ki...

:) bu şarkıyı ne zaman dinlesem benim de enerjimi yükseltiyor ^^
beğenmenize sevindim ^^